Załatwianie spraw - Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Załatwianie spraw

Sprawy będące w zakresie kompetencji Komendanta CSP załatwiane są w trybie administracyjnym. Obowiązuje pisemna forma załatwiania spraw. Pisma adresowane do Komendanta są rejestrowane przez Kancelarię Ogólną, a następnie przekazywane do właściwych komórek organizacyjnych. Poszczególne komórki organizacyjne załatwiają sprawy i przygotowują pisemne odpowiedzi, które są wysyłane przez Kancelarię Ogólną.
 
Komendant przyjmuje interesantów w dniach i godzinach pracy CSP (od poniedziałku do piątku, 
w godzinach 7.45
–15.45), po uprzednim uzgodnieniu terminu.
 
W sprawach skarg i wniosków Komendant CSP przyjmuje w każdy wtorek, w godzinach 14.00–15.30.
 
Postępowania z zakresu skarg i wniosków kierowanych do Komendanta CSP prowadzi Wydział Ochrony Informacji Niejawnych i Kontroli.

Metryczka

Data publikacji 09.03.2007
Data modyfikacji 07.10.2016
Podmiot udostępniający informację:
Biuletyn Informacji Publicznej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Agnieszka Gorzałczyńska-Mróz
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Badura Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
Osoba modyfikująca informację:
Monika Irzycka
do góry